0

Your Cart is Empty

Cara Ringkas Untuk Memakai Tudung Bawal Seperti Hijabista - Hijab Friday

October 05, 2017 2 Comments

Cara Ringkas Untuk Memakai Tudung Bawal Seperti Hijabista - Hijab Friday

Untuk edisi Hijab Friday minggu ini dalam Bahasa Inggeris, sila klik sini. Hi jelitawan Zolace! Kembali kita dalam satu lagi edisi Hijab Friday! Pada minggu ini kami berasa sangat teruja untuk berkongsi dengan anda satu gaya tudung bawal yang sesuai untuk pergi ke pelbagai majlis. Untuk gaya pada kali ini, anda jangan risau jika anda sudah terlewat ataupun mempunyai masa yang singkat untuk bersiap, ini kerana gaya ini hanya memerlukan kurang dari 1 minit untuk dilakukan. Jadi jangan lepaskan peluang untuk mempelajari tutorial pada kali ini!
 

Shop Hijab Friday Headscarf

Video Transkripsi

Hi jelitawan Zolace! Kembali kita dalam satu lagi edisi Hijab Friday! Pada minggu ini kami berasa sangat teruja untuk berkongsi dengan anda satu gaya tudung bawal yang sesuai untuk pergi ke pelbagai acara majlis. Untuk gaya pada kali ini, anda jangan risau jika anda sudah terlewat ataupun mempunyai masa yang singkat untuk bersiap, ini kerana gaya ini hanya memerlukan kurang dari 1 minit untuk dilakukan.

Jadi jangan lepaskan peluang untuk mempelajari tutorial pada kali ini! Untuk edisi pada kali ini, kami memadankan Zahra Chiffon Square Headscarf dan Ready, Set, Romance Dress. Pastikan anda melayari website kami di www.zolace.com untuk mendapatkan padanan yang manis ini sebelum ianya kehabisan stok! Tanpa berlengah lagi, mari kita mulakan tutorial pada kali ini. Tutorial ini memerlukan 3 pin.

Langkah 1 : Letakkan tudung di atas kepala anda.

Mulakan dengan melipatkan tudung bawal anda menjadi bentuk segi tiga dan letakkan tudung di atas kepala anda.

Langkah 2 : Pinkan di kedua-dua sisi pipi anda.

Selepas itu, kemaskan tudung di bahagian muka anda dan pinkan di kedua-dua sisi pipi anda. Di bahagian ini anda boleh tentukan sama ada anda mahu melipat sedikit di tudung di bahagian sisi muka anda atau tidak mengikut keselesaan masing-masing.

Langkah 3 : Bawakan satu sisi ke bahagian yang bertentangan.

Langkah yang ketiga, bawakan satu sisi ke bahagian yang bertentangan dan pinkannya di bahagian dalam di sisi pipi anda. Di sini anda boleh kemaskan tudung dibahagian dada anda supaya ianya beralun dengan cantik.

Gaya terakhir :

Sudah selesai. Mudah bukan? Ianya hanya memerlukan 3 langkah yang ringkas dan pantas. Jadi pastikan anda mencuba gaya ini di rumah. Baiklah, sampai disini sahaja tutorial kita pada hari ini. Terima kasih kerana menyertai kami pada hari ini. Tinggalkan komen anda di bawah, subscribe, dan jumpa lagi pada minggu hadapan untuk satu lagi edisi Hijab Friday!

2 Responses

bayefpfuhd
bayefpfuhd

March 23, 2021

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

Ezah
Ezah

November 24, 2017

Saya suka mengayakan tdng bawal..mudh dh singkas..cpt siap?

Leave a comment

Get Updates & Exciting Deals