0

Your Cart is Empty

Jadikan Tudung Anda Anggun & Bergaya Dalam 2 Minit - Hijab Jumaat

September 07, 2017

Jadikan Tudung Anda Anggun & Bergaya Dalam 2 Minit - Hijab Jumaat

Untuk Hijab Jummat minggu ini dalam Bahasa Inggeris, klik sini. Hai peminat-peminat Zolace, selamat datang ke satu lagi edisi Gaya Hijab Jumaat. Minggu ini, kita akan menukar Tudung Sifon Zehna Segi Empat menjadi gaya hijab yang ringkas dan anggun! Gaya ini sesuai untuk mereka yang baru bermula dan boleh dipakai dengan cepat. Ia juga akan menutupi bahagian depan dan belakang anda dengan secukupnya.

Shop Hijab Friday Headscarf

Video Transkripsi

Hai peminat-peminat Zolace, selamat datang ke satu lagi edisi Gaya Hijab Jumaat. Minggu ini, kita akan menukar Tudung Sifon Zehna Segi Empat menjadi gaya hijab yang ringkas dan anggun!

Gaya ini sesuai untuk mereka yang baru bermula dan boleh dipakai dengan cepat. Ia juga akan menutupi bahagian depan dan belakang anda dengan secukupnya. Dan sudah tentu, anda memerlukan skarf yang diperbuat daripada fabrik yang lembut seperti Tudung Sifon Zehna Segi Empat kami! Baiklah, mari kita mulakan!

Step 1: Pegang skarf di satu hujung dan letakkan di belakang anda.

Mula-mula, pegang skarf di satu hujung dan letakkan di belakang anda, dengan hujung skarf di bahagian atas dahi anda. Sebelah kiri sepatutnya lebih panjang daripada sebelah kanan.

Step 2: Ambil pin dan tarik sebelah kanan ke atas.

Ambil pin dan tarik sebelah kanan ke atas dan meliliti dagu anda, dan pin berhampiran telinga kiri anda. Tarik fabrik untuk memastikan ia selesa meliliti muka anda.

Step 3: Ambil fabrik di sebelah kanan dan tarik bahagian tengah.

Ambil fabrik di sebelah kanan dan tarik bahagian tengah sedikit ke hadapan untuk menghasilkan hujung bulat yang cantik di depan. Anda boleh menarik baki fabrik ke belakang bahu anda.

Step 4: Menyesuaikan panjang yang anda mahu di bahagian depan.

Di sini anda boleh menyesuaikan berapa panjang yang anda mahu di bahagian depan agar bahagian depan anda akan tertutup secukupnya. Jika anda menggunakan Tudung Sifon Zehna, ia akan tergantung dengan cantik.

Step 5: Mengambil pin kedua dan menyematkan fabrik di bahagian atas.

Di sini anda akan mengambil pin kedua dan menyematkan fabrik di bahagian atas bahu kiri anda.

Gaya Hijab:

Dan itulah dia, gaya hijab yang ringkas dan anggun!

Padankan dengan

Tudung Sifon Zehna Segi Empat Tepat ini boleh dipasangkan dengan pelbagai jenis pakaian, tetapi kami suka memasangkannya dengan Gaun Don't Miss A Pleat kami.

Baiklah semua, saya tidak sabar untuk mendengar tip anda dalam komen di bawah tentang cara anda memakai Tudung Sifon Zehna Segi Empat Tepat anda. Jangan lupa untuk melanggan di bawah dan jumpa lagi minggu depan untuk satu lagi edisi Gaya Hijab Jumaat.
Jaga Diri!

Leave a comment

Get Updates & Exciting Deals