0

Your Cart is Empty

Gaya Hijab yang Mudah dan Cantik untuk Pemakai Baru - Hijab Jumaat

September 07, 2017

Gaya Hijab yang Mudah dan Cantik untuk Pemakai Baru - Hijab Jumaat

Hai peminat-peminat Zolace! Bertemu kembali di hari kegemaran kita setiap minggu, Hijab Jumaat! Hari ini, kita akan mereka gaya hijab yang ringkas dan mudah, yang pasti disukai oleh mereka yang baru mula menggunakan hijab!

Shop Hijab Friday Headscarf

Transkripsi Video

Hai peminat-peminat Zolace! Bertemu kembali di hari kegemaran kita setiap minggu, Hijab Jumaat! Hari ini, kita akan mereka gaya hijab yang ringkas dan mudah, yang pasti disukai oleh mereka yang baru mula menggunakan hijab!

Kebanyakan pemakai biasanya suka mengenakan gaya ini menggunakan selendang, maka jika anda ingin beralih dari skarf segi empat ke selendang, Inilah gaya yang anda perlu dipelajari. Hari ini, anda memerlukan Selendang Zehna Sifon Segi Empat Tepat, 1 kerongsang dan 2 pin. Itu sahaja! Mari kita mula!

Langkah 1: Letakkan selendang di atas kepala anda dengan membiarkan satu hujung lebih panjang daripada yang satu lagi.

Letakkan selendang di atas kepala anda dengan membiarkan satu hujung lebih panjang daripada yang satu lagi. Anda akan melihat kenapa langkah ini penting sebentar lagi!

Langkah 2: Letakkan hujung depan meliliti muka anda.

Letakkan hujung depan agar meliliti muka anda dengan selesa dan sematkan dengan kerongsang.

Langkah 3: Pin ke bahagian belakang kepala.

Ingat bagaimana satu hujung adalah lebih panjang? Biarkan hujung yang panjang buat masa ini dan ambil hujung yang LEBIH PENDEK dan lipat dengan kemas ke belakang, kemudian pin hujung ini ke bahagian belakang kepala anda.

Langkah 4: Lilitkan di bawah dagu.

Sekarang, ambil hujung yang LEBIH PANJANG dan lilitkan sedikit di bahagian hujungnya agar ia kekal dalam kedudukan, dan lilitkan di bawah dagu anda dan terus ke belakang sehingga anda boleh menyematkan pin berhampiran bahagian atas telinga anda.

Gaya Akhir 1

Dengan baki fabrik yang tergantung, tarik ke atas bahu dengan perlahan dan biarkan agar beralun cantik di bahagian depan, dengan satu hujung yang lebih panjang di sebelah. Dan itu dia!

Gaya Akhir 2

Sekarang, sebagai bonus, kita juga boleh membuat gaya kedua. Ambil hujung panjang dan lapiskan di bahagian bahu kanan anda, dan sematkan dengan kerongsang. Ini akan menghasilkan dimensi baru dan cara untuk mengubah gaya anda!

Pasangkan dengan

Gaya ini sesuai dipakai ke pejabat, terutama sekali jika anda memasangkannya dengan blaus sweeten things up, tali pinggang leaf in the moment, dan skirt potongan pensil stretch of timeless. Terima kasih kerana menyertai kami hari ini! Pastikan anda meninggalkan sebarang komen dan soalan di bawah tentang gaya hari ini-- dan paling penting sekali, beritahu kami jika anda telah mencubanya! Pastikan anda melanggan di bawah dan kita akan bertemu lagi minggu depan untuk satu lagi edisi Hijab Jumaat! Jumpa lagi!

Leave a comment

Get Updates & Exciting Deals