0

Your Cart is Empty

Gaya Tudung Bawal Yang Mudah & Berbeza Seperti Selendang - Hijab Jumaat

September 07, 2017

Gaya Tudung Bawal Yang Mudah & Berbeza Seperti Selendang - Hijab Jumaat

Untuk edisi Hijab Jumaat minggu ini dalam Bahasa Inggeris, sila klik sini. Hai rakan Zolace! Bertemu kembali dalam edisi terbaru Hijab Fridays! Hari ini kami akan membawakan kepada anda satu gaya yang sedikit berbeza daripada apa yang anda biasa gunakan. Jika anda bosan dengan gaya yang sama setiap hari, kemudian cuba gaya yang sangat mudah, dan juga senang dilakukan! Dan siapa sangka anda boleh mendapatkan gaya beralun ini dengan hanya tudung bawal?

Shop Hijab Friday Headscarf

Video Transcripsi

Hai rakan Zolace! Bertemu kembali dalam edisi terbaru Hijab Fridays! Hari ini kami akan membawakan kepada anda satu gaya yang sedikit berbeza daripada apa yang anda biasa gunakan. Jika anda bosan dengan gaya yang sama setiap hari, kemudian cuba gaya yang sangat mudah, dan juga senang dilakukan! Dan siapa sangka anda boleh mendapatkan gaya beralun ini dengan hanya tudung bawal?

Hari ini anda hanya memerlukan 1 kerongsang dan hanya 3 pin. Dan, Tudung Bawal Zahra Chiffon. Adalah penting untuk menggunakan tudung ini kerana ia dibuat dari bahan yang ringan (untuk memberikan kesan beralun?)-- tudung lain mungkin terlalu berat dan tidak boleh melakukan gaya ini. Mari kita mulakan!

Langkah 1: Ambil tudung anda dan letakkannya di atas kepala.

 

Ambil tudung anda dan letakkannya di atas kepala anda dan pastikan satu sisi panjang daripada yang lain. Di sini anda boleh melaraskan berapa banyak perlindungan yang anda mahukan di bahagian hadapan, jadi anda bebas untuk bereksperimen dengan panjang yang berbeza. Gunakan kerongsang untuk menetapkan kedua-dua sisi di bawah dagu.

Langkah 2: Ambil sisi yang panjang dan bawa ke hadapan merentasi anda.

Sekarang, ambil sisi yang panjang dan bawa ke hadapan merentasi anda dan membaluti sebahagian dari kepala anda, pinkan tudung anda.

Langkah 3: Gerakkan fabrik yang berlebihan ke hadapan dan biarkan ia tergantung.

Gerakkan fabrik yang berlebihan ke hadapan dan biarkan ia tergantung di hadapan anda, dan ke bahagian belakang anda, di mana anda boleh mengambil separuh fabrik dan meletakkannya di atas kepala anda.

 

Langkah Terakhir : Laraskan selendang supaya ia terletak dengan elok.

Laraskan selendang supaya ia terletak dengan elok, dan kemudian pinkan di setiap sisi. Dan itulah dia! Gaya ini mempunyai alunan yang cantik dengan sisi yang tergantung, kelihatan seperti angin meniup rambut anda. Ini adalah padanan sempurna antara elegan dan kebebasan.

Padankan Dengan

Kerana sifat semulajadi gaya ini, jangan terlalu berlebihan dalam menggayakannya-cuba padankannya dengan pakaian kosong. Ia akan mengubah dan menaikkan seri apa sahaja yang anda pakai. Sebagai pilihan pakaian, hari ini kami memadankan selendang ini dengan Baju Keeping the Piece dan Tali Pinggang Besi Greek Goddess.

Pilihan gaya yang tidak berkesudahan. Terima kasih kerana sudi menonton kami hari ini. Saya harap anda semua suka melakukan gaya ini! Sila kongsikan video ini dengan rakan-rakan anda dengan tag nama mereka di dalam komen di bawah. Langgan untuk lebih banyak video, dan kita jumpa lagi minggu hadapan untuk edisi Hijab Fridays terbaru!


Leave a comment

Get Updates & Exciting Deals